Nachádzate sa: Úvodná stránka > Nábytok > XXXLutz vstupuje na český trh
Sponzorované odkazy:
XXXLutz je na českom trhu len chvíľku a už ho asi všetci poznajú. Do pamäti národa sa totiž rýchlo vpísal vďaka výraznej sérii reklám. Trápna, otravná, prívlastkov, ktoré získala, je neúrekom. Ako ale charakterizovať ich produkty? Rozhodne za použitia pozitívnejších slov.
XXXLutz, rakúsky gigant zameriavajúci sa na nábytok a doplnky už prenikol aj na český trh. Najskôr sa zabýval v hlavnom meste, ďalej v Brne, Ostrave a Českých Budějoviciach. Nasleduje Liberec alebo napríklad Ústí nad Labem. Jeho domy zatiaľ nesú značku Möbelix, čo je diskontná značka produktov. Na rad teraz však tiež prišla výstavba obchodného domu XXXLutz, teda domu s produktmi vyššej triedy.
Doteraz sme mohli poznať iba Möbelix, diskontnú značku tohto velikána. Teraz ale prišiel s niečím novým – postavil a už otvoril prvé XXXLuzt v ČR, najväčší obchodný dom s týmto typom produktov na našom trhu. XXXLutz ponúka viac dizajnu, aj ale pravdepodobne viac kvality, než jeho lacnejší braček.
V obchodných domoch nájdeme širokú škálu produktov. Samozrejmosťou je nábytok všetkého druhu, sortiment rozširujú doplnky, medzi ktorými nájdeme napríklad textil, svietidlá, koberce, riad alebo dekoratívne predmety.
Nábytok, ktorý je k dostaniu v obchodnom dome XXXLutz, možno ťažko charakterizovať jednou vetou. V jednotlivých kategóriách nábytku nájdeme viac značiek špecializujúcich sa na užší okruh výrobkov, produkty možno tiež deliť do niekoľkých tried podľa ceny. Práve v Českej republike vraj reťazec ponúka širokú škálu produktov v nižších cenových kategóriách.
Zákazníci majú možnosť vybrať si zo sortimentu také produkty, s ktorými kompletne zariadia domácnosť. V prípade, že len hľadajú doplnky či jednotlivé kusy nábytku na dovybavenie, nemusia mať strach, že by produkt nekorešpondoval s tým „súčasným“. Nájdeme totiž produkty s líniami, ktoré zapadnú do interiéru, kde dominujú iné už zavedené značky na našom trhu. Možno ale zaobstarať aj také výrobky, ktoré úplne vybočujú a ktoré sú tou poslednou „čerešničkou“, ktorú nie a nie nájsť.
Značka sa sústredila okrem iného aj na výrobky určené mladým ľuďom. Majú sa im prispôsobiť nielen čo do vkusu a požiadaviek na funkčnosť a prispôsobiteľnosť, ale aj zodpovedať ich finančným možnostiam. Medzi týmito výrobkami nájdeme ako nábytok, tak bytové doplnky.
Sponzorované odkazy:
Zastresene.sk
Preberanie textov z týchto stránok je bez súhlasu autora trestné.