Titulok:mýtus o lacnejšom vykurovaní... OdpovědětNapísal/a: cyrilorban Pridané: 14.06.2014 15.54
Jednoznačne možno súhlasiť s úvodným článkom. Česť majstrovi,
česť obchodníkovi, čo predáva a vie čo predáva. Žiaľ, o všetkom
rozhoduje zákazník a ten sa veľakrát úmyselne nechá ošudiť, iba preto,
že „cena vykurovacieho zariadenia rozhoduje, výška zľavy-na
štítku-upúta“. No a čo to je za výrobok-to je druhoradé. Aký materiál
bol použitý na výrobu kachlíc, keramiky, samotného vykurovacieho
zariadenia-to zaujíma až v druhom rade. Cena, cena-tá rozhoduje. U nás
stále pretrváva názor pri stretnutiach so zákazníkmi-„My máme
dreva…“, „pre nás je podstatné prikladať 50cm polená…“.
Účinnosť spaľovania, výhrevnosť-to je druhoradé. že vynaložené
prostriedky na jeho zaobstaranie utekajú do komína ?! Že, napokon krb,
piecku, kachle prestane zákazník používať na účel, ktorý mal
v úmysle-vykúriť, spríjemniť si prostredie, ten ide bokom-do zabudnutia.
Krb-kachle, sú použité 1–2× do roka ako spomienka na"výhodnú kúpu,
zľavu v predajni". Tá potom hreje ! A potom…naďalej sa kúri plynom,
elektrinou, prípadne v „lacnejších kachliach“. www.chova.sk
Rodina starosty Brno stred ujnade vlastni developerskou firmu a stavebni
firmu.Projekt pudni vestavby je treba jednim takovym rodinym podnikem kteremu se
rika mala domu.Castecky jako 3 ci 5 mega jsou jen kapesne. Skutecny prachy se
tezi jinak.
Diskusia - 5 mýtov o lacnom vykurovaní
Odpovědět Napísal/a: cyrilorban
Pridané: 14.06.2014 15.54
Jednoznačne možno súhlasiť s úvodným článkom. Česť majstrovi, česť obchodníkovi, čo predáva a vie čo predáva. Žiaľ, o všetkom rozhoduje zákazník a ten sa veľakrát úmyselne nechá ošudiť, iba preto, že „cena vykurovacieho zariadenia rozhoduje, výška zľavy-na štítku-upúta“. No a čo to je za výrobok-to je druhoradé. Aký materiál bol použitý na výrobu kachlíc, keramiky, samotného vykurovacieho zariadenia-to zaujíma až v druhom rade. Cena, cena-tá rozhoduje. U nás stále pretrváva názor pri stretnutiach so zákazníkmi-„My máme dreva…“, „pre nás je podstatné prikladať 50cm polená…“. Účinnosť spaľovania, výhrevnosť-to je druhoradé. že vynaložené prostriedky na jeho zaobstaranie utekajú do komína ?! Že, napokon krb, piecku, kachle prestane zákazník používať na účel, ktorý mal v úmysle-vykúriť, spríjemniť si prostredie, ten ide bokom-do zabudnutia. Krb-kachle, sú použité 1–2× do roka ako spomienka na"výhodnú kúpu, zľavu v predajni". Tá potom hreje ! A potom…naďalej sa kúri plynom, elektrinou, prípadne v „lacnejších kachliach“. www.chova.sk
Odpovědět Napísal/a: Jinhan
Pridané: 09.04.2015 12.34
Rodina starosty Brno stred ujnade vlastni developerskou firmu a stavebni firmu.Projekt pudni vestavby je treba jednim takovym rodinym podnikem kteremu se rika mala domu.Castecky jako 3 ci 5 mega jsou jen kapesne. Skutecny prachy se tezi jinak.